HTML

Cylex Tudakozó

Magyarország piacvezető internetes cégkeresőjének, a Cylex Tudakozónak hivatalos blogja http://www.cylex.hu

Friss topikok

Twitter

Cylex Tudakozó hírlevél - 2.

2010.02.02. 17:58 emerikusz

 

Tisztelt Ügyfelünk!
Az előző (első) hírlevelünkben arról írtunk, hogy az Önök által feltöltött tartalmak ezután sok ezer új potenciális ügyfélhez jutnak el hetente jelentkező hírlevelünk által.
Pár hónapja elérhető a Cylex Tudakozó oldalain az ingyenes telefonálási lehetőség. Az Ön adatlapjának látogatói költségek nélkül tudják hívni vállalkozásának vezetékes telefonjait. Lehetőség van fülhallgatóról beszélni vagy két vezetékes vonalat összekapcsolni. Az összekapcsoláshoz ki kell választani az országot (a hívó fél telefonjának megfelelően – külföldi telefonszám is lehet) és be kell írni a hívó számát helyes formátumban (magyarországi vezetékes szám esetében 06 nélkül). A „call” gomb lenyomására összekapcsolódik ez a szám az adatlapon található számmal és mindkét fél meghallgat egy rövid hirdetést (ettől ingyenes). Ahhoz, hogy fülhallgatóról tudjunk beszélni ki kell választani a megfelelő opciót és telepíteni a kért kiegészítőt.
A telefonálás mindkét fél számára ingyenes, a számlát a Cylex Tudakozó fizeti.
Helyezzen el hivatkozást a honlapján az adatlapja felé, hogy az Ön weboldalának látogatói is ingyenesen tudják hívni.
A „hosszú farok” egy közgazdaságtani fogalom, mely az internetes kereskedelem árubőségét írja le, szűkebb értelemben (SEO) pedig az internetes keresés sokféleségét. Sokkal változatosabbak azok a kulcsszavak amikre a felhasználók nap mint nap keresnek, mint az elsőre gondolnánk. Ha valaki például „elbirtoklási eljárás” kifejezésre keres nehezen fog olyan ügyvédet találni az interneten, aki éppen ezen a területen rendelkezik tapasztalattal. Egy gyártó, forgalmazó vagy szolgáltató vállalkozás akkor tudja maximálisan kihasználni a „long tail” jellegű keresőforgalmat, ha az utolsó csavarig minden termékét, szolgáltatását feltölti az internetre. A Cylex Tudakozó számtalan lehetőséget nyújt a cégeknek:
-          Kulcsszavak – érdemes a lehető legtöbb kifejezést beírni, vesszővel elválasztva (maximum 1000 karakter). Kulcsszó lehet a termék / szolgáltatás neve, márka és minden kifejezés, amire szeretné ha megtalálható lenne az interneten.
-          Rövid leírás, részletes leírás, idegen nyelvű leírás – a vállalkozás üzletpolitikája mellett érdemes megemlíteni minél több szolgáltatást. (kulcsszavak mondatba foglalva, angol nyelvű szöveg)
-          Termékkatalógus – töltsön fel minél több (nincs felső korlát) terméket, szolgáltatást képpel, leírással, tulajdonságokkal, árral.
-          Hírek, cikkek – írjon minél többet munkájáról és használjon sok az Ön szakterületére jellemző kifejezést.
Vigyázni kell, hogy egy bizonyos szó ne szerepeljen túl sokszor, mert az spamnek minősül.

Szólj hozzá!

Címkék: seo hírlevél optimalizálás long tail termékkatalógus cylex tudakozó newsletter ingyenes telefonálás

A bejegyzés trackback címe:

https://cylex.blog.hu/api/trackback/id/tr441723295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása