Azzal, hogy a legfontosabb keresőkifejezésekre már a Google legelső találatai közé kerültünk, elértük, hogy új kihívások felé is kell néznünk. Mivel mindig nyitottak voltunk a cégek ismertségét növelő technikákkal szemben, egyértelművé vált, hogy be kell építenünk oldalunkba a legelterjedtebb közösségi oldal, a Facebook lehetőségeit.
Lájkolja a cégét?
Világszerte több mint 150 millió ember használja a Facebook like gombját, ha ki szeretné fejezni, hogy valami tetszik neki. Magyarországon is forradalomszerű fejlődésen ment át a Facebook azzal, hogy megjelentek a különböző weboldalakon ezek a gombok, és általuk az emberek egyetlen mozdulattal elmondhatják ismerőseiknek, ha tetszik nekik valami. A lájkolás mint ige hetek alatt terjedt el a köznyelvben.
Minden céges adatlapon megjelent a „Tetszik” feliratú gomb. Ha látogatóit, vásárlóit elirányítja cylexes adatlapjára, ahol megtekinthetők az Ön által megadott információk, föltöltött videók, elérhetőségei stb., akkor egyetlen gombnyomással beléphetnek a cégét kedvelők klubjába. Egy átlagos Facebook-felhasználónak 130 ismerőse van. Ha valaki elégedett cége szolgáltatásaival, és rákattint erre a gombra, üzenőfalán keresztül valamennyi ismerőse látja majd az ajánlást.
Belépés Facebook-fiókkal
A regisztrációs folyamatot is könnyítettük oldalunkon azzal, hogy a továbbiakban gyakorlatilag nem is lesz rá szükség: bőven elegendő, ha bejelentkezéskor rákattint a „Belépés Facebook-felhasználóval” feliratú gombra, és úgy írhat véleményt cégekről, szolgáltatásokról, hogy semmi egyebet nem kell tennie.
Ez egy komoly kényelmi funkció a felhasználók számára, és szintén hasznos fejlesztés a cégeknek, mert ettől több véleményt, könnyebb kezelhetőséget remélünk, valamint megkönnyítettük a barátok értesítését is.
Cylex a közösségi médiában
Elindítottuk saját Facebook-oldalunkat, ahol a minket érintő változásokon túl a cégek által biztosított kedvezményeket, nyereményjátékokat hirdetjük meg.
Követhetőek vagyunk Twitteren is. Magánszemélyek számára a kedvezmények és új információk, cégek számára pedig a konkurenciakövetés és új lehetőségek megismerése miatt érdemes követőnkké válniuk.